Mamoru Hosoda Yeni Bir Anime Filmiyle Dönüyor

Bakemono no Ko Filminin Ardından Mamoru Hosoda Yeni Bir Anime Filmiyle Dönüyor

Mamoru Hosoda Yeni Bir Anime Filmiyle Dönüyor

Bakemono no Ko

Sumer Wars, Toki wo Kakeru Shoujo, Ookami Kodomo no Ame to Yuki ve Bakemono no Ko filmlerinin ardından ünlü yönetmen Mamoru Hosoda yeni bir anime filmiyle dönüyor. Mirai isimli yeni filmin 2018 yılının mayıs ayında tamamlanması öngörülüyor. Filmin yönetmenliğini Studio Chizu’da gerçekleştirecek olan Hosoda-san ”Toki wo Kakeru Shoujo gençlik, Summer Wars aile, Ookami Kodomo no Ame to Yuki annelik ve Bakemono no Ko babalık teması üzerineydi. Yeni filmim ise kardeşlik teması üzerine kurulu olacak.” dedi.

Mamoru Hosoda Yeni Bir Anime Filmiyle Dönüyor

Film, 4 yaşındaki bir erkek çocuğunun kız kardeşinin doğmasıyla başa çıkmasını anlatıyor. Ta ki her şey sihirle değişene kadar… Küçük çocuğun evlerinin arka bahçesinde onu annesinin küçüklüğüne, büyük büyük babasının ise genç bir delikanlı olduğu zamanlara götürecek bir geçit ortaya çıkar. Bu fantezi dolu maceralar küçük çocuğun bakış açısını değiştirmesini ve olması gerektiği gibi ağabey olmasını sağlar.

Yönetmen Hosoda gerçek hayatta kızının ve filmdeki küçük kız kardeşin de isminin Mirai olduğunu belirterek filmi yaparken kendi babalık deneyimlerinden esinlendiğini söylüyor. Hosoda filmdeki çatışmanın gerçek hayatta da karşımıza çıkan büyük kardeşin, yeni doğan kardeşinin ailesini ondan çalması düşüncesi ve yine onu fena halde kıskanması olarak ifade ediyor. Ünlü yönetmen ayrıca Mirai isimli bu yeni filmin Summer Wars ve Bakemono no Ko’daki aksiyon sahnelerinden ziyade Toki wo Kakeru Shoujo ve Ookami Kodomo no Ame to Yuki’deki gibi daha dramatik ve duygusal bir film olduğunu kabul ediyor.

Her zaman seyircinin filmimi izledikten sonra yeniden doğmasını, daha iyi hissetmesini veya günlük dertlerinden arınmasını sağlamaya çalışıyorum. 

Mamoru Hosoda Yeni Bir Anime Filmiyle Dönüyor

Bir başka röportajında ”Benim babamla içki içmeye ya da bir şeyler yemeye fırsatım olmadı. Kendisi neredeyse hiç evde olmazdı ve bir baba olarak varlığı hep belirsizdi.” şeklinde konuşan Mamoru Hosoda belki de bu özlem yüzünden böylesi duygusal filmler ortaya çıkarabiliyor.

Hızlıca Paylaş!