Final Fantasy VII Remake, Dövüş Sisteminde Radikal Değişiklikler İçerecek
Merakla Beklenen Final Fantasy VII’nin Yeniden Yapımında Farklı Bir Dövüş Sistemi Göreceğiz
E3 2015’teki resmi duyurusundan bu yana Final Fantasy VII’nin yeniden yapımına dair çok fazla bilgi gelmedi. Serinin hayranları nasıl bir dünya ile karşılaşılacağını bilmiyor ve Square Enix, uzun bir süre daha bu konudaki gizliliğini koruyacak gibi görünüyor. Ancak Tetsuya Nomura, Official Playstation Magazine‘e verdiği bir röportajda, yeniden yapımla ilgili en çok merak edilen konulardan birine değindi.
Oyunu bekleyenlerin büyük bir çoğunluğu, dövüş sisteminin ne gibi değişikliklere uğrayacağını merak ediyor. Tetsuya Nomura bu konuda radikal değişikliklere gidildiğini ancak oyunun tanınmaz bir hale gelmemesi için de özellikle uğraşıldığını belirtti. Nomura ayrıca yeniden yapım için başlıca esin kaynağının 2005 yapımı Advent Children animasyonu olduğunu da ekledi.
Geçtiğimiz haziran ayında Nomura, Square Enix’in yeniden yapım için izleyeceği politikaları açıklamıştı. Nomura’ya göre Square Enix, geliştiricilerin oyunu bu kadar popüler yapan etmenlere dokunmamasını ancak aynı zamanda oyunun oyunculara yenilik hissiyatını yaşatmasını istiyor.